הסדנאות

כתיבה אפקטיבית במייל

מיילים הם כלי העבודה המרכזי היום בארגונים, ובלעדיהם כלום לא זז. איך מנסחים מייל שיהיה ברור לקורא, יניע אותו לפעולה ואפילו יעלה חיוך? איך מנסחים משפטים קצרים ופשוטים? ומתי שמים פסיק? כל התשובות כאן.


סדנה לשירות בצ'אט

צ'אט הוא המדיום החדש ביותר בעולם השירות, ואפילו מוקדני טלפון מנוסים עוד לא בטוחים איך להשתמש בו. האם זה דומה יותר לדיבור או לכתיבה? איך מביעים אמפתיה בצ'אט? והאם מותר לכתוב ללקוח סמיילי :)


סדנת כתיבה למשפטנים

כתבי תביעה והגנה, חוזים, מכתבים לַצד שכנגד וחוות דעת – כולם נסמכים על יכולת ניסוח ועל דיוק מילולי. איך כותבים טקסט משפטי מדויק, פשוט, קצר ומכובד שמשיג בדיוק את התוצאה שרצית.


סדנת כתיבה לפניות הציבור

איך קוראים פנייה של לקוח ואיך עונים עליה באופן שירותי ומלא, בלי לעורר התנגדות, בלי פנייה חוזרת ובלי להשאיר שום שאלה פתוחה.