מידע למוקדי שירות ומכירה

מידע למוקדי שירות ומכירה

למי מיועדת הסדנה

למי שאחראי להפיץ מידע שוטף למוקדנים (שירות, תמיכה ומכירה) באמצעות מיילים ו/או מצגות.
המידע השוטף כולל הודעות על מוצרים חדשים, על עדכונים בנהלים או במוצרים, דגשים להתנהלות, מבצעים והטבות,
מהלכים ארגוניים, משחקי הנעה פנים-ארגוניים וכיוצא באלה.

מטרות הסדנה

בתום הסדנה יוכלו משתתפיה לכתוב לעובדי המוקדים מיילים שיהיו –

  • מסקרנים ואטרקטיביים, שגורמים לעובד באמת לקרוא
    (כן, אפילו שמדובר בענייני עבודה ושהוא מקבל המון כאלה בכל יום)
  • מנוסחים היטב בשפה עכשווית, פשוטה ובהירה, בגובה העיניים
  • משווקים ומעבירים היטב את הידע המקצועי
  • קצרים ותכליתיים, בלי חזרות ובלי פיתולים

אופי הסדנה: סדנת מיומנות שהיא יום גיבוש

כדי שהסדנה תהיה רלוונטית במיוחד לעובדים, היא מבוססת על מיילים אמיתיים שנשלחו בארגון
(המיילים יועברו למנחה מראש לצורך הכנת הסדנה).
הסדנה משלבת הרצאה פרונטלית, הדגמות קונקרטיות לכל נושא, תרגול פרטני ומשותף ומשחקים מהנים וחווייתיים.
כל משתתף יקבל קובץ דוגמאות וקובץ כללים וטיפים כתוב לשימושו בעתיד.

משך הסדנה: 16:00-9:00 (גמיש, לפי צורכי הארגון)
מספר המשתתפים: עד 15

עיקרי הסדנה

חלק ראשון: איך הופכים מייל אינפורמטיבי למייל מסקרן וכיפי

  • קהל היעד – מיהו הקורא שלנו ומה מעניין אותו
  • המדיה – היתרונות והמגבלות של המייל
  • כותרות (subject + כותרת פנימית) – איך לנגוע אישית בעובד וליצור אצלו סקרנות
  • פתיח – במה מתחילים (ואיך) כדי לתפוס את הקורא ולגרום לו להמשיך
  • מבנה זורם של המייל – כולל טריקים וכלים שימושיים
  • ברירת העיקר מהטפל – מה כותבים במייל, ובעיקר מה לא
  • הנעה לפעולה – באמצעות כתיבה תכליתית ואקטיבית
  • הדגשות, בּוּלֶטים וטכניקות נוספות שמתאימות לקורא אינטרנטי-ממהר

חלק שני: ניסוח

  • כללים וטיפים לניסוח אינטרנטי, נכון, קצר וקליל
  • פיסוק שמועיל לקריאה ומשרת את המטרה
  • הדרך הקלה לכתיב נכון

אשמח לעמוד לשירותכם ולהשיב לכל שאלה, צרו קשר.