סדנה לשירות בצ'אט
מטרת הסדנה
נציגי השירות יקבלו כלים למענה שירותי, אפקטיבי ואמפתי באמצעות הצ'אט,
מרגע קבלת הפנייה ועד מתן פתרון מלא בתוך שיחה אחת.
אופי הסדנה
כדי שהסדנה תהיה רלוונטית במיוחד לעובדים, היא מבוססת על צ'אטים אמיתיים שבוצעו בארגון
(הצ'אטים יועברו למנחה מראש לצורך הכנת הסדנה).
הסדנה משלבת הרצאה פרונטלית, הדגמות קונקרטיות לכל נושא, תרגול פרטני ומשותף ומשחקים מהנים וחווייתיים.
כל משתתף יקבל קובץ דוגמאות וקובץ כללים וטיפים כתוב לשימושו בעתיד.
משך הסדנה: 16:00-9:00 (גמיש, לפי צורכי הארגון)
מספר המשתתפים: עד 15
עיקרי הסדנה
חלק ראשון: צ'אט שירותי ואפקטיבי
- ייחודו, יתרונותיו ומגבלותיו של הצ'אט כמדיום שנמצא על קו התפר שבין דיבור לכתיבה.
- השניות הראשונות של הצ'אט – למה הן הכי חשובות ולמה צריך לשים לב.
- האתגר והחשיבות שבהזדהות עם הלקוח ועם נקודת המבט שלו (לכתוב מהעיניים של הקורא).
- איך מבטאים בכתב הזדהות, יחס אישי, הקשבה וחמימות.
- ניצול היתרונות הייחודיים והעכשוויים של המדיום כדי לתת ללקוח שירות שמשאיר טעם טוב.
- התמודדות עם זמני המתנה מצד הלקוח, בגלל טיפול בכמה צ'אטים במקביל.
- מענה אפקטיבי ששומר את הלקוח בשיחה ומוביל אותו לפתרון מלא בתום שיחת צ'אט אחת.
חלק שני: ניסוח
- כללים וטיפים לניסוח אינטרנטי, נכון, קצר וקליל
- פיסוק שמועיל לקורא ומשרת את המטרה
- הדרך הקלה לכתיב נכון
אשמח לעמוד לשירותכם ולהשיב לכל שאלה, צרו קשר.